Eerste post

Woehoe! Mijn eerste blog en bijhorend eerste post!

Reizen met kinderen. Velen vinden het knap, gedurfd, bewonderenswaardig, maar weinigen doen het ook zelf. Hier zijn verschillende redenen voor. Ouders gaan er automatisch vanuit dat een verre reis met kinderen enorm veel geld moet kosten. Of het zou te moeilijk zijn om te reizen met kinderen. En zo zijn er nog een hoop andere excuses die aangehaald worden om toch maar niet die speciale reis te maken en de kinderen mee te nemen.

Ik wil al die excuses nietig maken. Ik wil aantonen dat het absoluut de moeite is om met kinderen een verre reis te maken. En ik wil hulp bieden waar nodig.

Zo, nu weten jullie gelijk wat mijn insteek zal zijn en wat je kan verwachten van deze blog: veel reistips, landeninfo, do’s en dont’s, …

Here we go!

Meilan X

Geef een reactie

