Reistip 4

Al enkele jaren schrijf ik reviews van hotels waar ik verblijf. En dat doe ik op het wereldberoemde platform van Tripadvisor. Meer zelfs, mijn reviews worden behoorlijk gesmaakt!Capture Ik gebruikte Tripadvisor heel vaak wanneer ik op zoek was naar een hotel. Niet elk separaat lapje tekst is betrouwbaar of toepasbaar op jouw situatie, maar de algemene score wel. Dus als je daar ergens 50% ziet staan, loop dan weg!

Na enkele jaren vond ik dat ik zelf ook mijn ervaringen moest achterlaten op de website. Een beetje teruggeven wat je zelf genomen hebt, zeg maar. En ik gebruik de site nog constant bij het ‘plannen’ van een reis/trip.

Dus als je zeker wil zijn dat een bepaald hotel of restaurant wel bij jou in de smaak zal vallen, kijk dan altijd eerst even op Tripadvisor.com voor je iets vastlegt. Laat jouw vakantie niet in het water vallen door een hotel waar je zelfs niet dood wil gevonden worden.

Tip 4: zoek naar ervaringen van andere reizigers!

Update: sinds kort ben ik bij de top 4% and counting!

Meilan X

Een gedachte over “Reistip 4

Geef een reactie

