Reistip 5

Zondag is reistipdag!

Vorige week gaf ik jullie de tip om zoveel mogelijk ervaringen van andere reizigers te bekijken alvorens iets vast te leggen (klik hier). Maar waar boek je nu het best?Reistip 5

Ik doe altijd veel research, maar uiteindelijk boek ik bijna altijd via Booking.com. Hun prijzen zijn zeer competitief, hun site is overzichtelijk en heel vaak kan je nog tot een dag voor aankomst annuleren. De flexibiliteit is enorm!

Vooral dat laatste is voor mij van groot belang. Heel vaak boek ik iets terwijl ik nog volop verder zoek. Als ik dan toch iets beter vind, kan ik de reservatie gewoon annuleren. Vind ik niets beter, dan heb ik het voor mij beste hotel aan de beste prijs. Je kan gewoon niet missen.

Tip 5: boeken via booking.com. Als je al op voorhand hotels vastlegt uiteraard.

Meilan X

Geef een reactie

