Ereaders

Sinds ik de Ereader ontdekt heb, is deze niet weg te denken uit mijn inpaklijst wanneer ik op vakantie ga. Die stapel boeken om te lezen op het vliegtuig, tijdens het wachten en aan het zwembad is niet meer. Ik heb nu gewoon een Ereader (Amazons Kindle) en ik kan honderden boeken meezeulen 🙂 Ik zal dus ook nooit zonder leesvoer zitten, want als al die romans gelezen zijn, kan ik gewoon nog meer downloaden.

Ook kinderboeken zijn veelvuldig aanwezig. En wat nog superhandig is voor wanneer je op reis bent: je kan bij Lonely Planet de reisgidsen ook in Ebookvorm kopen. Zelf ben ik nog niet zover. Ik moet nog ezelsoren kunnen vouwen en aantekeningen kunnen schrijven. Momenteel loop ik dus nog steeds naar de boekenwinkel om een nieuwe bestemming te ontdekken.

Maar ooit, ooit, zal ik er klaar voor zijn!

Ook bij Bol kan je Ereaders en Eboeken kopen.

Meilan X

Een gedachte over “Ereaders

Geef een reactie

